OMD

INSIGHTS, IDEAS, RESULTS

PF 2011

English version

POZOR! Testováno na lidech!

Publikováno: 22.12.2010

Nabídka televizního programu na večer nevypadá pokaždé extra lákavě. Spousta recyklovaného materiálu, okoukané náměty, 156. repríza (neboli „obnovená premiéra“) divácky úspěšného filmu či podivná produkce z neznámých končin světa.

Třeba včera tam bylo cosi plytkého, v zásadě o ničem, z čehož si pamatuji jen to, že každý záběr, rozhovor nebo situace trvaly mnohem déle, než bylo únosné. Jak se na to může někdo koukat?  Kolik? 1,3 miliónu lidí? To je ale blbost. Naprostý nesmysl. Vždyť já jsem u toho nevydržel víc než několik minut.

To by mě tedy zajímalo, co to může být za lidi. Prý pořad pro ženy. Ani náhodou. Manželka z toho byla otrávená tak, že si nejdříve šla otevřít lahev, což vůbec nepomohlo, pak zkusila brambůrky a nakonec to vypnula s tím, že snad i ve frontě na poště je větší zábava a napětí.

Jak vůbec vědí, že ten pořad sledovalo 1,3 miliónu lidí? Kde tohle číslo vezmou? Jasně, slyšel jsem, to jsou ty peoplemetry. Nějaké elektronické měření. Ty lidi, pokud vůbec existují, co si nechají takový přístroj dát do obýváku, nemůžou být vůbec normální. Kdo by mohl chtít domů něco, co nahlásí, jaké věci každý den v televizi sleduje? Buď jsou to divní intelektuálové nebo zvláštní existence či horlivci. Anebo ne? Může nějaký normální, sympatický člověk mít doma peoplemetr? Opravdu bych ho teda chtěl vidět…

 

 

PS: Naštěstí nejsme všichni stejní a každý má rád něco jiného. Kdyby tomu tak nebylo, tak by svět byl uniformní nuda…





Archív

Odebírat RSS kanál novinek



Nezobrazovat - Nějaké otázky?